سریال «روزی روزگاری برادر» در شبکه سه + زمان پخش آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت ( ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره سریال «قطب شمال» + زمان پخش، بازیگران و خلاصه داستان کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳+ زمان برگزاری نمایش فیلم‌های جکی چان و اسکورسیزی در جشنواره کن «حبیب الله» در راه جشنواره شفیلد فیلم جدید «ارباب حلقه‌ها» در دست تولید ادامه داستان مالک درفصل چهارم زخم کاری حمایت سینماگران از اعتصاب در جشنواره کن آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۲۲ اردیبهشت۱۴۰۳) جواد خواجوی: پای تلویزیون بزرگ شدم رضا توکلی «صد دلبری» را کارگردانی می‌کند تئاتر «اتود» به روی صحنه می‌رود صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ روزگار خوش آقای عکاس | درباره مرحوم محمدباقر اوحدی، پیشکسوت عکاسی در مشهد به بهانه نخستین سالروز درگذشت او دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی: ایجاد زیرساخت برای اجرا‌های عمومی ضروری است ماندگارشدن با نغمه‌های رضوی | درباره «میدون خراسون» برنامه‌ای با حضور ستارگان موسیقی
سرخط خبرها

زمان پخش و تکرار قسمت جدید «مدار بسته» در شبکه دو

  • کد خبر: ۲۲۳۲۰۵
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
زمان پخش و تکرار قسمت جدید «مدار بسته» در شبکه دو
جدیدترین قسمت از برنامه «مدار بسته» به میزبانی «مسعود فروتن»، یکشنبه ۲ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی همراه با مسعود فروتن (نویسنده، مجری و کارگردان) گفت‌وگویی صمیمانه و شنیدنی خواهند داشت. 

مسعود فروتن فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده هنر‌های دراماتیک است، که فعالیت خود را به عنوان کارگردان آغاز کرد؛ و سپس با اجرا و در نهایت با بازیگری به شهرت دست یافت.

«از سر دلتنگی» اولین مجموعه داستان مسعود فروتن است که در سال ۸۲ به چاپ رسید. «در کوچه پس کوچه‌های کودکی» و «یک مرد یک شب» از دیگر کتاب‌های این هنرمند توانمد کشورمان است.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که تازه‌ترین قسمت آن با حضور مسعود فروتن، یکشنبه ۲ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۲:۵۰ بامداد و ۷ صبح است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->